mandag den 24. februar 2014

3 måneders ferie

Jeg har lige nu 3 måneders ferie, men heldigvis nærmer det sig slutningen. Jeg troede aldrig jeg skulle være glad for at en ferie sluttede, men det er jeg virkelig. Det har været 3 lange måneder med at lave ingenting og nu vil jeg bare gerne i gang. Jeg glæder mig til at begynde i skolen igen og jeg håber at jeg måske kan følge lidt med denne gang. Og jeg vil gerne begynde at gå til tennis og lave noget frivilligt arbejde. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med det hele.

Resultat efter sådan en lang ferie:

Jeg har lige nu store problemer med at sove efter sådan en lang ferie med at være sent oppe. Det startede ud uskyldigt, men så blev det bare senere og senere. Og nu er jeg bare endt ud i at jeg slet ikke sover for at kunne sove aftenen efter, så jeg er kommet ind i en rigtig dårlig vane og jeg prøver hårdt på at få den vendt om, men det er fandme hårdt. Jeg har ikke sovet i nat og har været vågen hele dagen. Senere tager jeg ud og spiller tennis og håber så på jeg kan sove tidligt i nat.

Jeg er mere doven end jeg nogensinde har været før og tykkere.......

Intet skolearbejde, så jeg er sgu lidt i tvivl om jeg overhovedet kan huske noget af det jeg har lært fra Danmark. Egentligt har jeg ikke lavet noget de 6 måneder jeg har været her, men endnu mindre nu når der er ferie.

Jeg håber virkelig på jeg kan få alt på rette spor igen!!

Knus Fred!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar