mandag den 24. februar 2014

:-)

Jeg ville ønske jeg kunne skrive alt ned jeg oplever og tænker, men det ville bare være for meget at dele med alle, men jeg ville ønske at jeg alligevel kunne.
Jeg har altid ønsket at skrive blog, have mange follower og skrive om mit liv. Men sandheden er at jeg er doven og får ikke skrevet. Og endnu mere er jeg ikke specielt god til at udtrykke mig på papir. Jeg ville ønske mine tanker ville automatisk blive skrevet ned. Men hvis jeg skal være helt ærligt tror jeg bare det er fordi jeg er bange for hvad folk ville tænker om hvad jeg skrev. Der er en grund til at jeg først deler min blog med folk nu hvor jeg er flere tusind kilometer væk fra alle jeg kender. Jeg drømmer om at blive ved med at skrive på bloggen og skrive om mit liv i Danmark.

Jeg har altid været en pige med mange drømme og gerne vil lave eller blive ting. Jeg kan ikke en gang tælle på alle mine fingre og tæer hvor mange gange jeg har villet noget nyt og aldrig kommet i gang med det fordi jeg var for doven. Jeg har altid sagt til mig selv at nu skal jeg ændre mig, nu skal jeg være bedre, gøre de ting jeg gerne ville. Men for dem aldrig rigtig gjort.
Jeg kan huske engang jeg ville lave vores skur om til et tømmersted hvor jeg kunne lave fuglehuse fordi jeg havde forelsket mig i det fuglehus jeg lavede i skolen og ville lave flere. Jeg har ville spille på guitar, synge og spille på trommer fordi det var sejt at mine brødre kunne. Jeg ville skrive en bog, lave mad, sy og strik. Jeg ville ønske jeg gad at gøre mere ud af mig selv. Jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen til at rense min hud hver aften og rent faktisk have en pæn hud. Og træne mere, gøre mere ud af min skole, mine lektier. Der er mange flere ting jeg gerne ville være bedre til, men svaret er enkelt på hvorfor jeg ikke er: jeg er for doven. Jeg har altid elsket at se film og serier og bliver altid inspireret af dem og nok også en af grundende til jeg skriver det her lige nu. Jeg ville ønske alt var som i filmene med den store kærlighed som selvom det gik galt så kom han tilbage, at man var god til noget, at man havde fantastiske veninder og alle de ting film nu indeholder. Jeg tror den største grund til at jeg aldrig har fået lavet nogen af de her ting er fordi det er ikke er mig. Det er mig der har set andre lave fede ting og tænkt ej det kunne da være fedt hvis jeg også kunne det også begyndt på det, men i virkeligheden er det bare ikke noget jeg vil eller er god til det.

I Danmark har jeg aldrig tænkt så meget over tingene som jeg har hernede. Jeg har udviklet mig på så mange måder og det er noget jeg er rigtig glad for. Selvom jeg bruger hver minut på at tænke på om jeg spilder mit år eller om det overhovedet var det rigtige, så er sandheden at jeg har udviklet mig mere end jeg nogensinde har ville kunne i Danmark, så det måtte jo have været det rigtige på en eller anden måde. Jeg vil prøve mere end andet nu at lave om på mig selv fordi jeg hader at jeg er så doven, at jeg aldrig får lavet tingene færdig. Jeg har 5 måneder og 15 dage tilbage i Argentina og alle de dage skal bruges på at blive den person jeg gerne vil være og på at opleve alt hvad der er i Argentina. Jeg vil ikke spilde mere tid nu. Jeg har haft nogen hårde måneder med hjemve, familie, veninder og kærestesorger og det er slut nu! Jeg vil bare nyde mine sidste 5 måneder. Jeg håber jeg kommer hjem med en ide om hvem jeg er og hvem jeg gerne vil blive.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar