lørdag den 11. januar 2014

Nytår

Nytår brugte jeg igen dagen derhjemme og skypede med min familie. Dagen var dog meget nemmere, da jeg alligevel ikke bruger aftenen med min familien men istedet fester med mine veninder. Nytår skulle holdes i vores hus og det var min mors familie der kom. Så jeg hjalp min familie med at gøre klar til om aftenen og mig selv selvfølgelig også, igen med ny fin kjole og lækre sko. Der blev taget billeder og snakkede meget. Vi spiste og flere billeder blev taget. Så gik mig, Sofia og Ana udenfor for at skyde lidt krudt af. Det var super hyggeligt og vi tog billeder og snakkede. Tidligere den dag havde jeg fortalt min familie om traditionen i Danmark med lidt inden klokken 00.00 så stiller alle sig op på stole eller sofaen og når klokken bliver 00.00 så springer man, for at springe ind i det nye år. Da alle gæsterne så var der, så sagde de at jeg skulle fortælle det til dem også og vi endte med at gøre det. Det var det fedeste ever fordi alle var så begejstret fordi de aldrig havde prøvet det før. Klokken blev 00.00 og alle hoppede ned ad stolene og sagde godt nytår til hinanden med kram og kys ligesom til jul. Så satte vi os udenfor og snakkede og spiste kage og kiggede på fyrværkeri. Hele den aften var jeg så glad og havde den lykkeligste følelse indeni. Det var den bedste aften med min familie og så hyggeligt. Jeg har et smil i ansigtet hele aftenen.

Klokken blev 01.00 og jeg tog i byen. Igen mødtes vi hos en veninde før og tog så til fest. Vi havde igen 4 frysebokse med og fandt en plads tæt på dj'en. Denne gang blev vi sammen længere tid end sidste gang og dansede. Jeg valgte så at gå rundt med pige og mødte en hel masse mennesker og tog billeder. En veninde tager lige pludselig fat i mig og siger at hendes ven har min taske og da hun siger det går det op for mig at jeg har mistet den. Jeg begynder at gå i panik fordi min mobil, nøgler og penge lå i den taske og jeg var alene fordi min veninde var gået ud for at lede efter hendes ven. Så jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre fordi hvordan skulle jeg komme hjem og helt alene gå hjem var for farligt, men heldigvis får jeg øje på Tobi og jeg løber over til ham. Jeg siger til ham at han skal ringe til hans værtsbror fordi jeg kender ham og Tobi kender ikke nogen af mine veninder, så han havde ikke deres nummer. Men Franco (værtsbror) kom så og jeg fortalte ham hvad der var sket. Han ringede til min veninde som måske havde min taske og han ledte efter den, men han fandt den ikke. Så gik han hjem sammen med mig. Først til hans hus fordi så kunne han køre mig hjem til mig, så jeg ikke kom for sent hjem, men hans nøgle duede ikke, så det endte med vi gik hjem til mig også. Selvom den endte ret dårlig, så var det den bedste nytårsaften og noget helt specielt!

Knus Fred

PS. jeg fandt min taske bagefter. Dj'en havde den. Pengene var væk (300kr) men alt andet var der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar