onsdag den 4. december 2013

Alt for lang tid siden jeg har opdateret herinde!

Holaaaa!

Ej, hvor har jeg skyldfølelse over ikke at have skrevet herinde i så lang tid. Det er for dårligt af mig og jeg siger altid at jeg nok skal prøve at skrive noget mere, men jeg får det aldrig gjort.
Jeg har vildt svært ved at skrive herinde fordi 1 ting er at jeg skriver vildt dårligt, men jeg ved hellere ikke hvad jeg skal skrive fordi når jeg endelig sætter mig ned og vil skrive så er det bare for lidt eller lyder det bare for kedeligt når jeg først får det skrevet, men det er det egentligt ikke.
Dette indlæg vil være omkring hvad jeg har lavet den sidste måned og hvad jeg synes om det hele hernede.

Jeg har været til mange fester! Jeg elsker virkelig at gå i byen hernede. Der har været nogen specielle fester i den her måned og i næste måned kommer der endnu flere, så det glæder jeg mig til.
Camelot (diskotek) hver lørdag, som jeg elsker! højt musik, cumbia, dans og hygge med veninderne.
Despedida er en fest som 4 år holder for 5 år fordi de afslutter skolen. Mine veninder var dem der planlagde den, så jeg vidste allerede hvad der skulle ske inden. Det var den fedeste fest der har været! det var et nyt sted med fri bar. Der blev smidt med vandfarver, vand, skum og papir. Temaet var hvidt, så alle skulle have hvidt tøj på, hvilket var virkelig sjovt fordi man blev vildt beskidt! Der var en vandrutschebane og i starten ville jeg egentligt ikke rigtig, men så trak min veninde mig med derover og tvang mig til det. Det var vildt sjovt og efter det prøvede jeg den vildt med gange med alle mulige forskelige mennesker! Jeg fik dansede og snakkede med en helt masse mennesker. En rigtig fed aften!
Reception bliver holdt af alle skoler for 5 år fordi de afslutter skolen. De fester vil alle gerne med til, men det er rigtig svært at få billetter til det. Men hvis man er heldig har man billet og hvis ikke er der nogen der kommer ind bagfra. Indtil videre har jeg været til 1 og den havde jeg ikke billet til, men jeg sagde at jeg er udvekslingsstudent også kom jeg ind! håber jeg er lige så heldig de andre gange.
Pancho er et andet diskotek, men som er om torsdagen. Men det tog mig og mine veninder til fordi det var den anden sidste skoledag. Først havde vi peña i Cele hus sammen med klassen og så tog vi ned på the plaza hvor hele 5 år var og var dernede indtil vi gik hen til diskoteket. Men pancho er lidt mere strikse med regler end camelot, så vi havde lidt problemer med at komme ind, men igen sagde jeg at jeg var udvekslingsstudent og kom ind. Selvom det var en god aften med mine veninder, så kan jeg bedre lide camelot fordi jeg kender flere mennesker der, fordi det er ikke alle der går ud når det er torsdag og det er større!

Tobias som er en anden udvekslingsstudent fra Østrig, som jeg er begyndt at tilbringe rigtig meget tid sammen med. I starten var det altid os alle som var sammen, men så begyndte vi at mødes bare os to og nu er vi bedste venner. Jeg elsker at tilbringe min tid med ham fordi han er så sød og forstående! Han er der altid for mig, når jeg har problemer. Hvis nogen af os har problemer skriver vi altid til hinanden. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden ham. Jeg er så glad for vi er venner.
Vi er altid underlige og skøre sammen, jeg griner altid når jeg er sammen med ham. Vi laver næsten alt sammen, hvilket jeg er så glad for fordi jeg ved hvis jeg er alene eller keder mig, så er han der altid til at gøre mig glad igen. Det er virkelig noget man har brug for her! Te amoooo Tobiiiiii!!

Jeg er begyndt at være mere sammen med en anden gruppe piger .Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Altså jeg er så glad for at de andre tøser er mine veninder, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem, men jeg ville bare ønske de andre stadig var mine venner. Jeg vil gerne være venner med alle...
Men de andre tøser de invitere mig med til ting og jeg går altid i byen med dem. De er så søde og er der altid for mig. Vi har det altid sjovt og de prøver altid at få mig en i samtalen og prøver at få mig til at forstå! Jeg har tilbragt rigtig mange dage sammen med dem her på det sidste, det har været vildt hyggeligt. Vi har været i pool i Sol hus, shoppet og spist sammen. Egentligt bare hygget os og været sammen ligesom med mine veninder derhjemme. Jeg føler helt klart at jeg har fået nogen gode veninde hernede! De har også inviteret mig med på ferie, til floden og hjulpet mig med min bucket liste.

Nu er det sommerferie i 3 måneder og det er en rigtig lang ferie hvor man ikke længere skal op og i skole, så dagene føles endnu længere og mere kedelig end før, så jeg har lovet mig selv at jeg skal begynde til en sport (jeg er fandme blevet tyk hahahaha), lave frivillig arbejde og en hel masse nye ting. Så jeg håber det bliver en fed sommer med rejser, fester, veninder og mange nye ting.

Til slut vil jeg ligesom de andre love at jeg nok skal skrive noget mere herinde! Jeg prøver virkelig!!!!

Knus Fred!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar